%titlu%

%continut%

Automatizare procese

Automatizare procese

Agentii de vanzari,  specialistii in marketing, dar nu numai ei, isi irosesc o buna parte din timp facand activitati manuale, fara valoare adaugata, in loc sa isi aloce timpul pentru activitati care genereaza valoare pentru companie. Procesele ne-automatizate genereaza pierderi semnificative pentru companie nu numai prin irosirea timpului angajatilor, dar si prin erorile la care se expune: pierderi de oportunitati, comenzi duble de aprovizionare, etc.

Construirea de oferte, e-mail-uri de raspuns, activitati de follow-up, obtinerea de informatii, construirea de rapoarte, comunicarea cu colegii sunt doar cateva exemple de astfel de activitati, care pot fi inlocuite de procese automate, de fluxuri si notificari realizate de aplicatii specializate de tip xRM/CRM (Gestiunea Relatiilor cu Clientii). Procesele vor putea fi urmarite pas cu pas si persoanele implicate vor primi notificari si mesaje privind actiunile pe care trebuie sa la intreprinda, crescand semnificativ eficienta si profitabilitatea lor.