IT - Solutia CRM va permite gestiunea resurselor

IT - Solutia CRM va permite gestiunea resurselor

IT - Solutia CRM va permite gestiunea resurselor

Furnziorii de produse si servicii IT pot fi asistati de CRM in intreaga lor activitate: de la promovare, vanzare, la managementul proiectelor, pana la activtatea de suport. Solutia CRM va permite gestiunea resurselor,  inregistrarea timpilor de executie si a resurselor consumate.  Avand datele cetralizate, angajatii departamentului de suport pot avea acces la istoricul clientului si la orice alte date relevante pentru activitatea lor.  Nivelul de professionalism al interactiunii cu clientii va creste vizibil prin cresterea vitezei de raspuns, prin oferirea de acces la statusul cererilor de suport, prin utilizarea de sabloane in interactiunile cu exteriorul, care vor respecta toate standardele de calitate ale companiei.

 

Beneficii cheie:

-          Conectarea departamentelor si echipelor pentru o mai buna comunicare

-          Gestionarea automata a cererilor de service si urmarirea inchiderii lor

-          Crearea unei baze de cunostinte care va accelera rezolutiile de suport

-          Urmarirea profitabilitatii departamentului de suport

Companiile de asigurari, inclusiv brokerii, se bazeaza atat pe recomandarile facute de clientii existenti, dar si pe adaugarea unor pachete de servicii cu valoare adaugat pentru atragerea de noi clienti.  Gestionarea unui numar in crestere de clienti, oferirea de pachete adeseori personalizate pentru clientii corporate, gestionarea cererilor d (...)

mai mult

Dealerii auto sunt confruntati cu problema profitabilitatii, marginile din vanzarea de masini au scazut foarte mult, iar principal sursa de profitabilitate este activitatea de service si vanzarea de piese de schimb. Din modul in care se deruleaza aceasta activitate pot rezulta si o serie de factori de diferentiere care pot influenta decisive cumpar (...)

mai mult

Procesele companiilor care activeaza in comert si  distributie trebuie complet integrate, de la momentul identificarii unei oportunitati de vanzare pana la documentele care atesta livrarea marfii. In caz contrar, exista un risc crescut ca oportunitati importante sa se piarda, fie din cauza erorilor umane, fie din cauza pierderilor de date la t (...)

mai mult

In plus fata de o baza centralizata de clienti si potentiali clienti, companiile din energe si utilitati trebuie sa gestioneze informatii tehnice specifice. Multe companii din acest domeniu vor utiliza o platforma de trading de energie, cu care sistemul de tip CRM trebuie sa se poata integra. Angajatii departamentului de vanzari trebuie sa aiba acc (...)

mai mult

Fie ca vorbim de furnizorii de servicii profesionale (avocati, contabili, arhitecti), fie ca vorbim de furnizori de oricare alte tipuri de servicii, companiile care activeza in acest domeniu  trebuie sa isi formeze o baza de prospecti si clienti pe care sa o utilizeze in mod integrat si structurat pentru generarea de oportunitati de vanzare. E (...)

mai mult

Furnziorii de produse si servicii IT pot fi asistati de CRM in intreaga lor activitate: de la promovare, vanzare, la managementul proiectelor, pana la activtatea de suport. Solutia CRM va permite gestiunea resurselor,  inregistrarea timpilor de executie si a resurselor consumate.  Avand datele cetralizate, angajatii departamentului de sup (...)

mai mult

O platforma integrata va permite automatizarea mai multor tipuri de procese in industria alimentara: procese care privesc interactiunea cu clientii, cu distribuitorii, cu furnizorii, dar si gestionarea intretinerii mijloacleor fixe utilizate in activitatea de productie (asset management). In plus, este necesar ca un sistem care automatizeaza intera (...)

mai mult