
Companiile medii pot avea la randul lor procese complexe, chiar daca nu gestioneaza volumele specifice unei companii mari sau a unei corporatii multinationale. Insa nu au resursele financiare care sa le permita gestionarea unor solutii software mamut, care necesita si infrastructuri extrem de complexe.
Unul din compromisurile facute de companiile romanesti a fost acela de a implementa cate o solutie pentru fiecare proces/flux care trebuia automatizat: un soft de contabilitate, un soft de gestiune a furnizorilor, unul de gestiune a clientilor (daca nu se rezolva problema cu un Excel!), o solutie pentru gestiunea depozitului, un soft de gestiune personal, o solutrie de salarizare. Pe scurt, un platoas cu un continut foarte divers, provenit de la maulti furnziori, dar in acelasi timp, costisitor si dificil de digerat in timp. Administratorii au inceput tot mai mult sa doreasca sa simplifice lucrurile si sa reduca la minim aplicatiile pe care le folosesc. Au cautat pe piata solutii software simple, usor si rapid de implementat si care sa rezolve cat mai multe probleme de automatizare.
Ca urmare a unei astfel de cereri, producatorii de software au inceput sa dezvolte platforme care gestioneaza unitar mai multe procese, care presupun mai multe tipuri de interactiuni:
- Managementul vanzarilor si al activitatii de Vanzari – interactiunea cu clientii
- Managementul contractelor de aprovizionare – interactiunea cu furnizorii
- Managementul contractelor de munca – interactiunea cu angajatii
- Gestiunea activitatii de distributie – interactiunea cu distribuitorii/ resellerii / partenerii
- Gestiunea activitatii de recrutare – interactiunea cu aplicantii/ candidatii
- Mergand pana la gestiunea activitatii de mentenanta predictiva – interactiunea cu echipamentele de productie
Sunt doar cateva exemple generale de tipuri de interactiuni care pot fi gestionare unitar si integrat, in aceeasi platforma. In cazul in care discutam despre companiii cu specific de activitate specific, procesele pot fi de asemenea personalizate si putem vorbi despre: managementul studentilor, managementul proiectelor, managementul pacientilor, etc.
CAS xRM este un exemplu de astfel de platforma, care ofera un cadru prietenos si flexibil pentru managementul oricaror tipuri de interactiuni.
Utilizatorii au astfel nevoie de o singura aplicatie pentru a-si acoperi si automatize mai multe fluxuri, simplificand astfel foarte mult inftrastructura IT si reducand semnficativ costurile de implementare si instruire a angajatilor.
Pentru mai multe detalii, puteti vizita site-ul www.meliorcras.ro sau contacta echipa Meliorcras la adrsea office@meliorcras.ro