În turism serviciile sunt decisive asupra satisfacţiei clienţilor şi loialităţii acestora. Oferind servicii competente costruiesti o relatie durabila cu clientii

Începând de la prima convorbire, până la acţiuni de marketing ţintite, datele clientilor adaugati din Call Center sau Sistemul de Rezervare se vor gasi centralizate într-o baza de date unica

Solutia: B2C (Business to Clients)

Managmentul campaniilor de marketing multi – canal (website, newsletter, telefon) si evaluarea eficientei acestora/canal pentru identificarea celui mai efficient si profitabil canal

Segmentarea bazei de contacte in functie de:

  • Interese anterioare
  • Potential achizitie
  • Promotii companie
  • Gestionarea istoricului fiecarui client
  • Istoricul achizitiilor si istoricul intereselor

Gestiunea cererilor de oferta:

  • Call-center
  • Website
  • E-mail

Solutia B2B (Business to Business)

Buisness development

  • Activitati de identificare de noi clienti
  • Gestiunea activitatii echipei de business development
  • Dosarul prospectilor

Gestiunea relatiilor cu clientii corporate:

  • Managementul cererilor de servicii
  • Managementul contractelor si pachetelor de servicii
  • Managementul feed-back-ului
  • Managementul agentiilor partenere 

Pentru o descriere completa a solutiei Melior Cras descarca brosura: Intelligent Travel Information System