În turism serviciile sunt decisive asupra satisfacţiei clienţilor şi loialităţii acestora. Oferind servicii competente costruiesti o relatie durabila cu clientii
Începând de la prima convorbire, până la acţiuni de marketing ţintite, datele clientilor adaugati din Call Center sau Sistemul de Rezervare se vor gasi centralizate într-o baza de date unica
Solutia: B2C (Business to Clients)
Managmentul campaniilor de marketing multi – canal (website, newsletter, telefon) si evaluarea eficientei acestora/canal pentru identificarea celui mai efficient si profitabil canal
Segmentarea bazei de contacte in functie de:
- Interese anterioare
- Potential achizitie
- Promotii companie
- Gestionarea istoricului fiecarui client
- Istoricul achizitiilor si istoricul intereselor
Gestiunea cererilor de oferta:
- Call-center
- Website
Solutia B2B (Business to Business)
Buisness development
- Activitati de identificare de noi clienti
- Gestiunea activitatii echipei de business development
- Dosarul prospectilor
Gestiunea relatiilor cu clientii corporate:
- Managementul cererilor de servicii
- Managementul contractelor si pachetelor de servicii
- Managementul feed-back-ului
- Managementul agentiilor partenere