Ce faci cind pleaca agentii de vanzari cu baza de date?

Cum identifici noi oportunitati de vanzari?

Retentia clientilor ne da batai de cap si in conditii obisnuite. Dar cind oamenii de vanzari demisioneaza si pleaca cu agenda lor de contacte la concurenta sau isi fac propria firma? Care ar fi solutia, cum incercam sa retinem acesti clienti daca nu avem acces la istoricul relatiei cu acestia?

1. Cum transformi baza de contacte intr-un bun care apartine companiei, nu agendelor personale ale angajatilor?

2. Cum identifici noi oportunitati de vanzari ca sa le inlocuiesti pe cele pierdute ?

3. Cum controlezi si sustii ca director de vanzari evolutia vanzarilor strategice?  

4. Cum tii marjele brute sub control?

5. Cum convingi echipele de marketing si vanzari ca nu sunt in razboi? Ca pentru binele companiei si al angajatilor sai ei trebuie sa colaboreze? 

Vezi povestea lui Alex, proaspat numit in functia de director de vanzari.
La ce provocari trebuie sa faca fata si ce solutii are!