Daca sunteti unul din furnziorii marilor lanturi de retail, probabil aveti incheiate contracte cu acestia pentru diverse servicii. Si la fel de probabil, fiecare lant de retail va trimite facturile in maniera sa proprie.
- * Inca gestionati aceste facturi in Excel?
- * Incarcati excesiv resurse umane pentru a gestiona aceste facturi?
- * Identificati ulterior erori de alocare a acestor facturi pe diverse bugete?
Daca va confruntati cu una din situatiile de mai sus, avem solutia pentru Dvs:
Managementul facturilor de bonus Key Account intr-o maniera integrata prin platforma xRM de la CAS
Modulul de gestiune a facturilor de bonus asigura:
I. Managementul contractelor de servicii prestate de marii retaileri pentru furnizori (pe sume fixe sau procente)
II. Introducerea facturilor primite si identificarea serviciilor facturate
III. Alocarea conform sistemelor interne de codificare
IV. Urmarirea incadrarii in bugetele allocate
V. Managementul fluxurilor interne de aprobare si reconciliere a facturilor
VI. Exportul catre sistemul financiar – contabil
VII. Rapoarte dedicate