Agentii de vanzari, specialistii in marketing, dar nu numai ei, isi irosesc o buna parte din timp facand activitati manuale, fara valoare adaugata, in loc sa isi aloce timpul pentru activitati care genereaza valoare pentru companie. Procesele ne-automatizate genereaza pierderi semnificative pentru companie nu numai prin irosirea timpului angajatilor, dar si prin erorile la care se expune: pierderi de oportunitati, comenzi duble de aprovizionare, etc.
Construirea de oferte, activitati de follow-up, managementul contractelor cu furnizorii sau a contractelor cu clientii, construirea de rapoarte, comunicarea cu colegii sunt doar cateva exemple de astfel de activitati, care pot fi automatizate si completate cu notificari realizate de aplicatii specializate de tip xRM/CRM (any Relationship Management). Procesele vor putea fi urmarite pas cu pas si persoanele implicate vor primi notificari si mesaje privind actiunile pe care trebuie sa la intreprinda, crescand semnificativ eficienta si profitabilitatea lor.
Click aici pentru a vizualiza modul cum va puteti crea un raport in CAS genesisWorld
Analiza proceselor de afaceri
Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departamentelor integrate in aceste procese.
Propuneri de optimizare procese
Pe baza informatiilor colectate se poate face o diagnoza si o propunere de eficientizare si automatizare a fluxurilor de lucru care sa va asustina in atingerea obiectivelor.Daca va doriti sa optimizati procesele de marketing si vanzari, un soft CRM felxibil si stabil este esential pentru reusita
Solutie facturare
Doriti sa generati automat facturi pe baza contractelor semnate cu clientii? Solutia CAS acopera intr-o maniera integrata procesul complet de vanzare, de la identificarea oportunitatii de vanzare, la generarea automata a ofertei, gestionarea activitatii de vanzare si contractare, livrarea, facturarea si activitatile de suport post-vanzare acolo unde este cazul)