Ce este marketingul multi-canal? Marketingul multichannel sau, in traducerea sa, marketingul multi-canal, se refera la practica de a interactiona cu clientii prin mai multe metode: prin canalele clasice cum sunt retelele de retail, cataloage de comanda, direct prin posta sau prin canale digitale gen e-mail,…
În turism serviciile sunt decisive asupra satisfacţiei clienţilor şi loialităţii acestora. Oferind servicii competente costruiesti o relatie durabila cu clientii Începând de la prima convorbire, până la acţiuni de marketing ţintite, datele clientilor adaugati din Call Center sau Sistemul de Rezervare se…
Ce inseamna mai exact CRM si ce face el? CRM – Este acronimul folosit pentru sistemele de tip Customer Relationship Management (Gestiunea Relatiilor cu Clientii). Aceste sisteme sunt proiectate sa gestioneze informatiile privind interactiunile cu clientii si prospectii, interactiuni care se…
Datele despre clienti sunt raspandite (si) prin fisiere Excel? Agentii de vanzari vehiculeaza pe dispozitivele mobile date despre clienti asupra carora nu aveti control? Daca DA, incepand cu 25 Mai aceste aspecte s-ar putea sa va cauzeze multe probleme! …
Companiile medii pot avea la randul lor procese complexe, chiar daca nu gestioneaza volumele specifice unei companii mari sau a unei corporatii multinationale. Insa nu au resursele financiare care sa le permita gestionarea unor solutii software mamut, care necesita si…