You will KNOW THE PROFITABILITY OF SUPPORT ACTIVITY for customer categories and / or products.

 You will INCREASE THE QUALITY AND SPEED OF COMPANY’S

 AUTOMATICALLY ASSIGN support requests / complaints when receiving them, in order to know at any moment the real situation of applications, type, status and sender; information on the use of the contracted products and services, vouchers history, response timing for existing contracts, etc.

 In every interaction you will have ACCES TO CUSTOMER HISTORY as well as acquired products / services or requested support.

  Veti cunoaste PROFITABILITATEA activitatii de suport pe categorii de clienti si/sau produse

 Veti creste CALITATEA SI VITEZA interactiunii companiei cu clientii oferindu-le un mediu profesionist de gestionare a interactiunii cu acestia prin intermediul tegnologiei: platforma web, e-mail, telefon.

 Va atribui automat cererile de suport/reclamatiile la primirea lor, astfel incat in orice moment veti cunoaste SITUATIA REALA A CERERILOR, tipul lor, statusul si clientii de la care au provenit; informatii cu privire la utilizarea produsului si serviciilor contractate, istoria tichetelor, termenele de raspuns in functie de contractele existente, etc.

 In orice interactiune veti avea acces la ISTORICUL CLIENTULUI, precum si la produsele/serviciile achizitionate sau pentru care a solicitat suportul Dvs.