Industrii
Furnizori de servicii - Este esential sa fie definite si identificate diferite categorii de clienti
Fie ca vorbim de furnizorii de servicii profesionale (avocati, contabili, arhitecti), fie ca vorbim de furnizori de oricare alte tipuri de servicii, companiile care activeza in acest domeniu trebuie sa isi formeze o baza de prospecti si clienti pe care sa o utilizeze in mod integrat si structurat pentru generarea de oportunitati de vanzare. Este esential sa fie definite si identificate diferite categorii de clienti si fiecare categorie sa fie ofertata cu servicii personalizate. Dupa finalizarea cu succes a vanzarii, procesul de livrare trebuie urmarit si controlat pentru a mentine fiecare client in anumite limite de profitabilitate. In general, in acest domeniu ceea ce se livreaza poate fi asimilat unui proiect mai simplu sau mai complex, iar urmarirea indeplinirii contractului inseamna de fapt gestiune acelui proiect.
Beneficii cheie:
- Gestiunea integrate si centralizata a datelor despre clienti, dosare, proiecte si documente asociate fiecaruia
- Crearea unui dosar al fiecarui client in care se pastreaza intreg istoricul interactiunilor cu acesta
- Cresterea eficientei activitatii de vanzare prin automatizarea procesului si integrarea de fluxuri si notificari
- Gestiunea livrarii (a proiectelor) atat din punct de vedere financiar (incadrarea in buget), cat si operational
Auto - O solutie CRM este esentiala pentru un management profesionist
Dealerii auto sunt confruntati cu problema profitabilitatii, marginile din vanzarea de masini au scazut foarte mult, iar principal sursa de profitabilitate este activitatea de service si vanzarea de piese de schimb. Din modul in care se deruleaza aceasta activitate pot rezulta si o serie de factori de diferentiere care pot influenta decisive cumpar (...)
Comert si Distributie - Procesele companiilor care activeaza in comert trebuie complet integrate
Procesele companiilor care activeaza in comert si distributie trebuie complet integrate, de la momentul identificarii unei oportunitati de vanzare pana la documentele care atesta livrarea marfii. In caz contrar, exista un risc crescut ca oportunitati importante sa se piarda, fie din cauza erorilor umane, fie din cauza pierderilor de date la t (...)
CRM Software Energie si utilitati. Companiile vor utilizeaza o platforma de trading de energie.
In plus fata de o baza centralizata de clienti si potentiali clienti, companiile din energe si utilitati trebuie sa gestioneze informatii tehnice specifice. Multe companii din acest domeniu vor utiliza o platforma de trading de energie, cu care sistemul de tip CRM trebuie sa se poata integra. Angajatii departamentului de vanzari trebuie sa aiba acc (...)
Furnizori de servicii - Este esential sa fie definite si identificate diferite categorii de clienti
Fie ca vorbim de furnizorii de servicii profesionale (avocati, contabili, arhitecti), fie ca vorbim de furnizori de oricare alte tipuri de servicii, companiile care activeza in acest domeniu trebuie sa isi formeze o baza de prospecti si clienti pe care sa o utilizeze in mod integrat si structurat pentru generarea de oportunitati de vanzare. E (...)
IT - Solutia CRM va permite gestiunea resurselor
Furnziorii de produse si servicii IT pot fi asistati de CRM in intreaga lor activitate: de la promovare, vanzare, la managementul proiectelor, pana la activtatea de suport. Solutia CRM va permite gestiunea resurselor, inregistrarea timpilor de executie si a resurselor consumate. Avand datele cetralizate, angajatii departamentului de sup (...)
Software CRM Asigurari. Meliorcras ofera sisteme CRM pentru companiile de asigurari.
Companiile de asigurari, inclusiv brokerii, se bazeaza atat pe recomandarile facute de clientii existenti, dar si pe adaugarea unor pachete de servicii cu valoare adaugat pentru atragerea de noi clienti. Gestionarea unui numar in crestere de clienti, oferirea de pachete adeseori personalizate pentru clientii corporate, gestionarea cererilor d (...)