Solutii software integrate, de la oportunitatea de contract la emiterea facturii
Cine isi mai permite sa piarda oportunitati de vanzare pentru ca marketingul si vanzarile nu reusesc sa comunice? Cine isi mai permite sa piarda clienti pentru ca vanzarile si departamentul de suport nu isi pot transmite la timp informatiile necesare?
O solutie de tip xRM gestioneaza orice tip de relatii intre orice tip de entitati, permite comunicarea intre departamente si schimbul de informatii, inclusiv generarea facturilor catre clientii companiei.
Suntem specializati in implementarea de solutii xRM (any Relationship Management) care permit tuturor departamentelor implicate partajarea de informatii despre clienti si furnizori, construirea si mentinerea dosarului fiecarui parterner cu istoricul interactiunilor cu acesta. Solutia CRM permite trasabilitatea relatiei cu fiecare client si cu fiecare furnizor, managementul relatiei si contractelor cu acestia, din stadiul de oportunitate, pana la cererile de suport pe care le-a deschis. In acest fel, informatia va fi unica, corecta si activitatea fiecarui departamentelor va fi mult mai eficienta

Analiza proceselor de afaceri
Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departamentelor integrate in aceste procese.
Propuneri de optimizare procese
Pe baza informatiilor colectate se poate face o diagnoza si o propunere de eficientizare si automatizare a fluxurilor de lucru care sa va asustina in atingerea obiectivelor.Daca va doriti sa optimizati procesele de marketing si vanzari, un soft CRM felxibil si stabil este esential pentru reusita
Solutie facturare
Doriti sa generati automat facturi pe baza contractelor semnate cu clientii? Solutia CAS acopera intr-o maniera integrata procesul complet de vanzare, de la identificarea oportunitatii de vanzare, la generarea automata a ofertei, gestionarea activitatii de vanzare si contractare, livrarea, facturarea si activitatile de suport post-vanzare acolo unde este cazul)