- Programati-va apelurile telefonice ca o inregistrare de date si vizualizati-le in calendar.
- Legarea in mod automat a notei de apel catre persoana care apeleaza sau este apelata.
- Genereaza lista de apeluri si apeluri pierdute.
- Actualizarea automata a datelor cheie in sistem, cum ar fi partea de asteptare sau inceputul, sfarsitul si durata apelului.
- Afisarea relevanta a informatiilor despre apelant inainte de a raspunde la telefon.
- Apelarea rapida direct din ecranul persoanei de contact.
- Identificarea apelurilor primite dupa nume si adresa, deschiderea în mod automat a ferestrei de adresa sau de memento telefonic.
- Prioritizarea sarcinilor ca A, B sau C, in functie de importanta acestora.
- Notificarea de sarcini nou create sau la primirea unei sarcini delegate.
- Creaza sarcini pentru alti colegi, cu urmarire.
- Alerteaza automat la termen sarcina.
- Gestionarea centralizata a tuturor sarcinilor in curs sau finalizate, clasificate drept unice, repetitive sau sarcini de echipa.
- Privirea de ansamblu asupra programelor pe mai multe zile, cum ar fi pentru calatorii de afaceri, targuri sau de sarbatori in formularul din bara.
- Crearea intalnirilor pentru terţe parti.
- Gaseste sloturi de timp liber pentru unul sau mai multi participanti, luand in considerare timpul, locul, durata, resursele si posibilele suprapuneri.
- Emite un avertisment de suprapunere în cazul în care o intâlnire este deja stabilita sau se efectueaza alocarea dubla de resurse, cum ar fi echipamente de proiectie sau un laptop.
- Memento-uri personalizate pentru participantii relevanti.
- Notificarea cu putin timp inainte de expirarea rezervarilor periodice, crearea de noi intalniri si modificarea celor existente; notificare în situatia in care intalnirile programate sunt sterse.
- Notificarea cu putin timp inainte de expirarea rezervarilor periodice, crearea de noi intalniri si modificarea celor existente; notificare în situatia in care intalnirile programate sunt sterse.
- Vizualizarea intalnirilor unor terte parti care nu te implica. Acest lucru necesita drepturile corespunzatoare.
- Marcheaza intalniri private sau publice (adica accesibile pentru toti colegii).
- Afisarea sarcinilor curente in calendar.
- Creaza usor intalniri direct în calendar si include automat participanti relevanti.
- Afiseaza resurse cum ar fi sali de intalnire, vehiculele companiei sau echipamente de proiectie.
- Afisarea mai multor utilizatori intr-un calendar pentru a oferi o privire in ansamblu rapida a disponibilitatii angajatilor.
- Calendar personalizat si confidential.
- Evaluarea tuturor inregistrărilor, cheltuielilor si serviciilor de la terti, ulterior verificate incrucisat cu planificarile bugetare.
- Planificarea efortului angajatilor, capacitatea de management si privire de ansamblu asupra volumului de munca si a disponibilitatii.
- Privire de ansamblu a bugetului bazata pe cumularea bugetelor individuale, costurile şi vanzarile legate de proiect.
- Crearea de planuri de proiect pentru proiecte ale clientilor, dezvoltarea de produse, pregatirea pentru targuri si nu numai, cu dependente predecesor – succesor si atribuirea de responsabilitati si resurse materiale.
- Privirea de ansamblu a proiectelor in asteptare, in curs de derulare si critice sau a evenimentelor critice si indicatia statusului global bazat pe un cod semafor (verde, galben, rosu).
- Afisarea clar structurata a toate datelor unui proiect, de exemplu intalniri, sarcini, documente si apeluri telefonice.
- Rapoarte de prezentare complexa, multidimensionale in tabele pivot.
- Trimiterea programata, inclusiv transmiterea automata a unui raport saptamanal vineri la un grup definit de oameni.
- Rapoarte la intervale de timp prestabilite.
- Raport de previzualizare pentru verificare si corectare, daca este necesar.
- Crearea de sabloane specifice contextului. Formate de vizualizare usor de utilizat pentru rapoarte, inclusiv sub forma de tabele, grafice si diagrame.
- Diverse optiuni pentru a exporta rezultatele evaluarii datelor pentru a continua procesul sau a le afisa în aplicatii terte, ex. Microsoft Access sau instrumente de Business Intelligence.
- Legate de proiect si clar structurate de afisare a datelor filtrate, ex. cifre, reclamatiile clientilor sau produsele instalate.
- Afisarea clar structurata a datelor filtrate specifice clientului ( ex. Cifra de afaceri, Reclamatiile clientilor) sau dislocate.
- Crearea de rapoarte bazate pe template-uri deja existente de raport in intervale de timp definite cu functie automata trimiterea.
- Afiseaza cifrele cheie in tabele în care valorile pot fi grupate multidimensional sau în diagrame grafice.
- Gruparea interactiva de date in liste.
- Export de date ca fisier CSV sau XLS pentru a sprijini prelucrarea ulterioara a datelor cu aplicatii de la terti.
- Defineste vizualizari de tablou de bord la nivel de companie pentru a asigura o imagine clara a tuturor datelor importante.
- Accesul la un raport sablon pentru o privire de ansamblu clara a datelor cheie în format PDF.
Planificarea evenimentelor – management de facilitati, organizarea de invitatii si evaluare. Restrictii privind numarul posibil de participanti , inregistrare prin e-mail personalizat si link de autentificare.
- Prezentarea tuturor tipurilor de inregistrari de date, de exemplu, toate oportunitatile de vanzari in curs ca o harta de tip heatmap.
- Evaluarea campaniilor de e-mail bazata pe bugetul de marketing alocat pentru a masura succesul lor.
- Elaboreaza un buget pentru fiecare campanie. Inregistreaza costurile actiunilor efectuate si resursele mass-media mobilizate.
- Sprijin in efectuarea campaniilor de follow-up dependente de raspuns initial de la client.
- Documentarea raspunsului de la client în asteptare sau primit în cadrul campaniei direct în fereastra de inregistrare de date adresa sau telefon in cauza.
- Gestioneaza, executa si evalueaza campanii in mai multe etape prin diverse canale de comunicare folosind designer grafic de campanie.
- Interfata cu Inxmail pentru marketing via email puternic si cu optiune de rapoarte de evaluare ad-hoc pentru campaniile de follow-up.
- Utilizati sabloane predefinite sau particularizate pentru comunicare in masa.
- Template-uri HTML si expertul de campanie pentru comunicatii personalizate prin e-mail, scrisoare, fax şi telefon.
- Conformitate automată cu modalitatea permisa si preferata de comunicare inainte de a face contact/trimiterea de corespondenta, pentru a respecta normele de protectie a datelor.
- Combinati grupuri tinta specifice in liste bazate pe baza de date centrala adresa aplicand cautare larga si functiile de filtrare.
Afisati o companie, o adresa de livrare, sau o adresa privata pe o harta si planificati-va traseul.
- Leaga companiile prin intermediul relatiilor parintelui/subsidiar pentru a oferi o vedere grafica unei structuri de grup corporatiste.
- Verificarea automata a adreselor duplicate atunci când introduci si editezi o inregistrare de date.
- Integrarea datelor de contact din social media incluzand Facebook, Xing, Twitter si bloguri, in conformitate cu legile de protectie a datelor.
- Autocompletarea adresei in campurile de date, ex: autocompletarea orasului sau sectorului dupa introducerea codului postal.
- Copierea si adaugarea in mod inteligent a adreselor din semnaturile de e-mail, website-uri si documente.
- Asistarea operarii bazata pe setari predefinite.
- Optiuni personalizate de clasificare, includ categorii de tip A/B/C, respectiv client, lead, partener sau furnizor. Plus alte criterii.
- Atribui cu usurinta persoane de contact unei companii, cu posibilitatea de a transfera de la compania A la compania B, daca persoana se muta de la locul de munca.
- Toate contactele si datele aferente, inclusiv adresa companiei, clientului şi informatii despre vanzare, sunt stocate intr-o bază centrală de date.
- O vedere optimizata care ofera un indicator rapid al stadiului curent si detalii cheie despre client
- Vizualizarea structurata si cronologica a tuturor interactiunilor ce au legătura cu un contact, inclusiv afisarea e-mail-urilor, a intalnirilor, a documentelor, oportunitatilor, ordinele de cumparare sau date ERP.
- Selecteaza adresele de pe o raza definita.
- Arhivarea campaniilor email trimise in dosarele destinatarilor.
- Optiuni de raportare ampla privind ratele de deschidere, click sau anulare, cu reprezentare vizuala a succesului campaniilor de e-mail.
- Jurnalizarea inscrierii la newsletter si dezabonarii pentru a actualiza viitoarele campanii e-mail.
- Compune si personalizeaza campanii de e-mail în format HTML pentru grupele de clienti selectate cu Inxmail Professional.
- Setati semnaturi individuale si globale.
- Trimiteti e-mail-urile imbinate la o anumita ora setata.
- Setarea regulilor pentru mutarea si arhivarea automata in dosarele predefinite de client.
- Particularizati arhivarea e-mail-urilor sau utilizati sabloane pentru a configura automat link-urile si participantii adecvati.
- Afisarea starii curente atunci cand trimiteti email-uri simultan.
- Utilizati optional clientul de e-mail integrat in CAS CRM.
- Integrarea externa a clientului de e-mail de tip Microsoft Outlook®, Thunderbird sau Lotus Notes.
- Calendar personal cu avertizare in caz de suprapunere cu alte întalniri programate.
- Pregatirea integrata si planificarea disponibilitatilor cum ar fi targuri comerciale sau calatorii de afaceri.
- Acces la formularele online, cum ar fi cele pentru sugestii de imbunatatire, precum si crearea de formulare online personalizate, utilizand un template integrat.
- Gestionarea perioadelor de absenta – privire de ansamblu si optiuni de evaluare.
- Prezentare generala a concediilor luate, aprobate, refuzate si planificate.
- Cererile de vacanta si aprobarea de catre managerul in cauza; administrarea drepturilor de vacanta.
- Privire de ansamblu asupra organigramei companiei cu optiuni de contact directe.
- Evidenta structurata a documentelor cheie si a informatiilor de cautare simpla si acces.
- Liste de zile de nastere cu notificare activa pe pagina de start.
- Accesul la calendarele partajate de la alte departamente sau ale intregii companii.
- Cauta angajati cu responsabilitati sau competente specifice.
- Defineste home page-ul cu caracter personal ca „intâlnirile mele de astazi”, un ticker de stiri, afisari favorite sau notificari.
- Avizierul de discutii si forumuri la nivel de companie, departament, grup sau de proiect.
- Afiseaza galeria angajatilor, cu detalii ale abilitatilor si competentele lor.
- Prezentarea diferitelor sectiuni, cum ar fi departamente.
- Initiatorul solicitarii si cel ce il procesează sunt notificati de primirea si procesarea solicitarii si de modificarile datelor inregistrate.
- Asigurare contractuala a livrarii serviciului, de exemplu domeniul de aplicare, timpul de răspuns, timpul de procesare, documentatia de implementare a produsului si facturarea mentenantei.
- Informatii privind versiunile de produs aprobate si persoanele autorizate pentru a crea solicitari de suport.
- Portal de asistenta cu imagine de ansamblu al tuturor cererilor, inregistrarilor online si întrebari frecvente. Clientii pot crea noi solicitari de suport si pot vizualiza stadiul solicitarilor transmise.
- Asamblarea solicitarilor de suport procesate intr-o baza de date cu intrebari frecvente. Publicarea de documente selectate cu intrebari frecvente intr-un portal online.
- Inregistrarea automata sau manuala a timpului de angajament si alocarea angajamentului pe client – ulterior sau în fundal.
- Gestionarea solicitarilor de suport de la contactul initial pana la remediere, cu programarea, asignarea de personal responsabil, prioritizare sau delegare.
- Inregistrarea cererilor de suport cu ajutorul categoriilor de tichete. Notificari interne si externe bazate pe reguli, cum ar fi atunci când noi cereri sunt prioritare.
- Legarea doumentelor cu orice inregistrare de date, precum un contact sau o intalnire programata.
- Suport pentru cautarea completa a textului in tot continutul din toate documentele.
- Atribuie documentelor categorii, cum ar fi citate, minute sau rapoarte.
- Arhivarea usoara a fisierelor externe prin drag & drop.
- Salvati versiunile de documente anterioare cu numire detaliata.
- Compune si trimite scrisori personalizate, faxuri si e-mail-uri cu campuri variabile, campuri de imbinare si atasamente.
- Sabloanele standardizate care includ si scrisori, faxuri si e-mail-uri pentru o compozitie rapida.
- Interfata flexibila pentru a crea si edita documentele direct din Microsoft Office®.
- Gestioneaza orice format de document, inclusiv PDF-urile, fisierele imagine, Microsoft Office sau fisierele CAD.
- Interfaterea cu sisteme ERP. Preluarea datelor despre facturi, plati, note de livrare si oferte fara a fi necesar sa apelati la o alta aplicatie.
- Definirea de notificari la aparitia unor evenimente liber definibile, de ex: expirare contract, follow-up pentru raspuns oferta, reaminitire apel telefonic, etc.
- Analiza competitiva bazata pe introducerea datelor despre competitie, analiza punctelor tari si slabe si a motivelor de castig/pierdere oportunitati.
- Forecast vanzari ponderat cu probabilitatea de semnare a contractului, uneori asociata fazei din procesul de vanzare
- Diverse rapoarte interactive pentru echipele de vanzari cu filtrari in functie de diferite criterii.
- Crearea de seturi de criterii liber definibile pentru evaluarea oportunitatilor de vanzare sau a eligibilitatii pentru finantare
- Genereaza automat o oferta pe baza unui sablon definit in sistem. Cu detalii despre produs sau propuneri de finantare.
- Genereaza automat contracte pe baza de sablon, permite urmarirea derularii, notificari automate, facturarea din sistem.
- Definirea masurilor de vanzare cum ar fi „Urmatoarea activitate”, indicand actiuni imediate, cum ar fi un telefon, intalnirea programata sau call-back.
- Definitie de procese de vanzare, cataloage de criterii si cartografiere a intregului proces de vanzare.
- Structurarea procesului de vanzari, de la identificarea oportunitatii, la structurarea si generarea ofertei, pana la semnarea contractului, executia si suportul post vanzare.
- Arhivarea tuturor documentelor, e-mail-urilor si interactiunilor cu un client in dosarul acestuia. Pastrarea istoricului pentru optimizarea relatiei in viitor.
- Specifica o perioada de executie pentru fiecare regula, cum ar fi o zi, sau care urmeaza sa fie finalizate intr-un interval de timp dat.
- Declanseaza automat actiuni de follow-up, ca raspuns la o actiune initiala, de exemplu, un e-mail de bun venit sau noi inregistrari de date cand se deschide un nou cont de client.
- Reguli obisnuite pentru notificare automata. De exemplu: in cazul in care un discount mai mare a fost acordat intr-o oferta.
- Sincronizare unidirectionala, bidirectionala cu dispozitive mobile.
- Afisarea documentului optimizata in functie de echipament.
- Inregistrarea de lead-uri, oportunitati si cotatii.
- Afisare vedere rapoarte si rapoarte predefinite
- Afisarea indicatorilor cheie de performante in tabele cu valori grupabile.
- Acces direct in timp real la date actualizate despre client.
- Accesarea datelor cheie din CRM cum ar fi intalniri programate, sarcinilie, vacante si contactele nu sunt la birou, inclusiv in mod offine.
- Afiseaza calendarul (echipei) si intalnirile programate cu adresele legate. Vedere de tip lista pentru a structura agenda, de exemplu afişarea după A, B şi C clienti.
- Sincronizare adrese, intalniri si date de activitate.
- Introducerea facila de informatii ca intalniri programate sau adrese.
- Inregistrarea de orice adrese, cum ar fi companie, client si informatii despre vanzari, intr-o baza de date centrala.
- Introducerea de adrese ale companiilor / organizatiilor.
- Adauga o poza unui contact.
- Afisarea si cautarea tuturor contactelor din sistem in format lista.