Activitatea de construire a rapoartelor, de conciliere a datelor care provin din surse diferite, este o activitate mare consumatoare de timp si resurse umane. Nici 5% din managerii de companii nu stiu cat ii costa obtinerea rapoartelor pe care le solicita, in termeni de ore reale de munca, de multe ori peste program. 

Din lipsa unor instrumente adecvate de raportare, agentii de vanzari si managerii de departamente devin niste artizani de rapoarte, al caror continut este un amestec de efort, imaginatie si real.

Solutiile pe care vi le propunem au inglobate  instrumente de raportare puternice care permit obtinerea rapida rapoartelor, personalizarea acestora fara cunostinte de IT, vizualizarea in format grafic si tabelar,  dar si pe harta, programarea automata a trimiterii acestora catre o lista de destinatari. Veti opera cu tablouri de bord moderne, liste, rapoarte grafice, documente generate in Excel, Word, pdf, etc. 

Click aici pentru a vizualiza modul cum va puteti crea un raport in CAS genesisWorld

Analiza proceselor de afaceri

Intregul proces porneste de la obiectivele strategice ale companiei si, implicit, implicatiile acestora asupra obiectivelor diverselor departamente: marketing, vanzari, suport, proiecte, etc. Ca atare, pentru succesul unui proiect de schimbare organizationala, pe langa managementul companiei, este importanta implicarea managementului departamentelor integrate in aceste procese.

Propuneri de optimizare procese

Pe baza informatiilor colectate se poate face o diagnoza si o propunere de eficientizare si automatizare a fluxurilor de lucru care sa va asustina in atingerea obiectivelor.Daca va doriti sa optimizati procesele de marketing si vanzari, un soft CRM felxibil si stabil este esential pentru reusita

Solutie facturare

Doriti sa generati automat facturi pe baza contractelor semnate cu clientii? Solutia CAS acopera intr-o maniera integrata procesul complet de vanzare, de la identificarea oportunitatii de vanzare, la generarea automata a ofertei, gestionarea activitatii de vanzare si contractare, livrarea, facturarea si activitatile de suport post-vanzare acolo unde este cazul)

Discuta cu un consultant