SOLUTII Software
Salesforce - solutia CRM nr 1 in lume
Indiferent de dimensiunea companiei sau de industria in care activeaza, cu totii ne dorim sa ne derulam activitatea in mod eficient si profitabil. Pentru aceasta, avem nevoie de instrumente de lucru si proceduri care sa sustina echipele de management in efortul lor de a structura si gestiona activitatea echipelor pe care le conduc. Iar instrumentele de lucru presupun tehnologie si solutii de business.
In ceea ce priveste solutiile de gestiune a clientilor (CRM), Salesforce este indiscutabil solutia numarul 1 pe plan mondial. Prin componentele sale de baza: Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud si Commerce Cloud, Salesforce CRM ofera instrumentele necesare pentru o imagine de 360 grade a clientilor si a istoricului interactiunilor cu acestia: de la momentul identificarii lead-ului, a oportunitatii de vanzare, pana la ticketele deschise dupa incheierea vanzarii. Toate acestea completate cu informatii preluate din retelele de socializare: Facebook, Twitter sau LinkedIn direct in solutie. Salesforce CRM ofera de asemenea o multitudine de fluxuri de lucru, analize de business, notificari, o intreaga suita de instrumente menite sa sporeasca productivitatea echipelor si sa ofere informatia necesara pentru personalizarea interactiunilor cu clientii si prospectii companiei.
Utilizand Salesforce CRM, companii de toate dimensiunile din intreaga lume au raportat beneficii reale:
Solutie Mobila
Salesforce investeste masiv in portabilitatea si mobilitatea solutiilor oferite fiind constient ca agentii de vanzari si specialistii in service au nevoie de instrumente care sa le ofere autonomia de a-si desfasura activitatea atat de la birou, cat si de la sediul clientilor pe care ii viziteaza.
Decizii Informate
Cand managerii nu au un sistem de raportare puternic, este dificil sa ia rapid deciziile corecte. Beneficiind de isntrumente de raportare performante, Salesforce CRM ofera posibilitatea de a monitoriza in orice moment si cu usurinta leadurile, conversia acestora, progresul oportunitatilor si feed-back-ul clientilor .
Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud
Sales Cloud a fost construit sa sustina efortul echipelor de vanzari de a castiga oportunitatile mai repede si mai eficient, iar echipele de service de a creste eficienta rezolvarii cererilor de interventie. Nu in ultimul rand, componenta de Marketing Cloud este un instrument prin care echipele de marketing sunt sustinute in eforturile lor de a defini, implementa si executa campanii pe canale multiple, utilizand o comunicare personalizata pentru fiecare client si resspectand legile si regulamentele in vigoare.
Nivel Ridicat de Flexibilitate
Chiar daca exista multe elemente comune sau standard, fiecare companei este unica in felul sau si doreste sa transpuna in solutia de business folosita aceasta unicitate, ceea ce o diferentiaza de competitie. Implementarea diferentiatorilor impune solutiei un grad mare de flexibilitate si posibilitatea de a adapta cu usurinta solutia la cerintele si nevoile unice ale fiecarei companii. Salesforce CRM ofera capabilitatile necesare pentru a defini fluxuri de business, notificari, structuri si profile de utilizatori folosind componenta de administrare. In plus, componentele Salesforce CRM sunt usor de integrat cu alte sisteme externe astfel incat sa asigure comunicarea intre departemente, coerenta si consistenta datelor.
Urmariti cateva demo-uri pentru a vedea Salesforce la lucru.